حوادث چون روزها سپری می شوند.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی کامل سارا و نیکا فرقانی بازیگران خردسال سریال پایتخت

بیوگرافی کامل سارا و نیکا فرقانی بازیگران خردسال سریال پایتخت

تاریخ تولد: هشتم مرداد ماه ۱۳۸۳  ( ۱۳۸۳/۰۵/۰۸ – ۲۰۰۴/۰۷/۳۰ )
محل تولد: تهران
محل زندگی فعلی : شهر اوپسالا در کشور سوئد
نام مادر : نسرین جلیلی
نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است، سارا و نیکا اولین تجربه بازیگری خود را در هشت ماهگی در سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس برای شبکه پنج سیما داشتند تجربه ای که خود آنها هیچ خاطره ای از آن به یاد ندارند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.
بعد از آن رسول حاتمی که دوقلو ها را از سریال دوباره زندگی می شناخت زمانی که سیروس مقدم به دنبال دوقلو همسان برای پایتخت بود آنها را معرفی می کند که در اولین جلسه پس از تست برزو نیک نژاد با آنها عقد قرارداد صورت می گیرد.

سارا و نیکا فرقانی اصل,دوقلو های سریال پایتخت 5 ,عکس کودکی سارا و نیکا پایتخت

تصویری از کودکی سارا و نیکا

سارا و نیکا در سریال دوباره زندگی ,عکس کودکی سارا و نیکا فرقانی اصل

نیکا فرقانی در سکانسی از سریال دوباره زندگی به همراه پرستو صالحی و ثریا قاسمی


دلیل مهاجرت دوقلو های پایتخت به سوئد

بعد از اتمام سریال پایتخت ۲ در نوروز ۹۲، دوقلو ها برای تحصیل به کشور سوئد مهاجرت کردند و در شهر اوپسالا که یکی از شهرهای مرکزی سوئد هست زندگی می کنند.
سارا فرقانی اصل در مصاحبه ای در مورد درس خواندن در سوئد اینطور عنوان کرده است : روال مدرسه‌ های اونجا به این شكل بود كه برای ملیت‌های مختلف، یک كلاس وجود داشت؛ مثلا یك كلاس برای ایرانی‌ها كه ما در اون كلاس درس می‌خونیم و بعد از اینكه مدتی از حضورمون گذشت به صلاحدید معلم‌ مون كلاس‌ های زبان سوئدی رو هم شروع كردیم و به این ترتیب زبان مشترک ما با بچه‌ های دیگر از ملیت‌ های مختلف، سوئدی خواهد شد.

عکس سارا و نیکا در سوئد

بیوگرافی کامل سارا و نیکا فرقانی بازیگران خردسال سریال پایتخت